Jysk Fynske Medier

GROW: Vækst til virksomheder

2. maj 2019


GROW skaber vækst hos lokale virksomheder. Det gælder både små og mellemstore virksomheder. Og alle typer af virksomheder: restaurationer, busselskaber, køkkenproducenter, landbrug, modebutikker og meget, meget mere.

GROW skal tiltrække kunder til vores kunders forretning – både på kort og på lang sigt. Hvert år indgår vi 1500 årsaftaler med små og mellemstore virksomheder. Og det viser rigtig gode resultater på kundernes bundlinje.

En pakkeløsning

GROW er en slags alt-i-en løsning, der samler markedsføring via radio, online og print i en samlet pakke, der skaber synlighed og genkendelsesværdi. Hos Jysk Fynske Medier vil vi rådgive små og mellemstore virksomheder. Med vores hjælp kan de udnytte deres markedsføringspotentiale til fulde og på den måde tiltrække og fastholde kunder til forretningen. Køber kunderne ind på GROW, køber de ind på markedsføringspakker og -planer. Pakkerne indeholder både radio, print og online, og kunden kan vælge en markedsføringsplan, der strækker sig over 12 eller 24 måneder.

Uddannelse og træning

GROW er mere end et salgsprojekt. Det er også et uddannelses- og træningsprogram for vores 150 medierådgivere og produktspecialister, der skal rådgive, udarbejde og implementere de værdiskabende markedsføringspakker og -planer for vores kunder. Og der er meget at holde styr på. Vi tilbyder nemlig en masse forskellige løsninger på tværs af Jysk Fynske Mediers platforme. Vi kan drage fordel af at dække så mange områder, som vi gør.

Vores medarbejdere uddannes og trænes i simple og effektive salgsteknikker, så de kan arbejde ensartet, struktureret og inden for GROWs definerede rammer. De skal yde relevant rådgivning til vores kunder. Og endeligt skal de bruge uddannelse, træning og strukturen fra GROW til at øge kvaliteten i deres daglige arbejde.

 

Fakta om GROW

  • Alle GROW-kunder har et Jysk Fynske Medier-dagbladsabonnement som en del af deres årsaftale
  • Fleksible markedsføringsplaner med udgangspunkt i kundernes virksomhed
  • Segmenttilpasset præsentationer i øjenhøjde. F.eks. salgspræsentationer med et særligt fokus på Erhverv og Detail
  • Introduktion til nye og mere værdiskabende digitale   løsninger, der med mere målrettede kampagner, giver kunderne mere værdi for pengene.




vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 380.000 og spotdeal.dk mere end 310.000 månedlige brugere

vidste du at

... avisen Danmark har 559.000 ugentlige læsere og er dermed landets mest læste dagblad