Jysk Fynske Medier

Introduktion



Velkommen til Jysk Fynske Medier


Vi vil skabe en mediekoncern med styrke til at fastholde og udvikle de regionale og lokale mediers afgørende rolle for demokrati og sammenhængskraft i lokalområderne. Det er vores vision. Og det, der driver os hver eneste dag.

Jysk Fynske Medier blev skabt den 1. januar 2015 som en fusion mellem Jyske Medier, Fynske Medier og Syddanske Medier. Den 1. januar 2016 blev Midtjyske Medier en del af familien, og vi er i dag Danmarks næststørste mediekoncern med 13 dagblade, 57 ugeaviser, 4 radiostationer og en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Derudover favner koncernen forskellige virksomheder af den slags, der skaber kommunikation mellem mennesker. Trykkerier og trykformidlere, distributionsfirmaer, app-udviklere, filmselskaber, et webbureau og et reklamebureau.

Vi dækker et område med ca. 2,1 mio. indbyggere. På en gennemsnitlig hverdag vil næsten hver fjerde af disse personer læse et af vores dagblade. Samtidig vil vores ugeaviser med et samlet oplag på 839.000 nå ud til alle husstande i området, mens vores radiostationer høres af 743.000 lyttere på en uge, og vores digitale medier har mere end 2 millioner månedlige brugere.

Og sådan kunne vi blive ved med at præsentere det ene imponerende tal efter det andet. Men det er stadig bare tal. Bagved finder du til gengæld en levende organisation med 1600 engagerede medarbejdere. Mennesker, der hver dag lægger al deres energi, viden og kunnen i at informere, inspirere, kommunikere og underholde.

Velkommen til Jysk Fynske Medier.

Mød direktørgruppen

 




VIDSTE DU AT

… vores websites og apps har mere end 150 mio. månedlige sidevisninger

VIDSTE DU AT

... Jysk Fynske Medier tager aktiv del i lokale kultur- og idrætsforeninger

VIDSTE DU AT

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense, Esbjerg og Holstebro